
PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL
GHISEUL NR. 1 (parter)
REGISTRATURA GENERALA
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI: 8:30 - 15:00
VINERI: 8:30 - 12:00
- depuneri cerere recalculare, cerere plata cont;
- cerere eliberare copii decizii, cerere eliberare carnet munca in original, petitii, diverse.
si
ACCIDENTE DE MUNCA SI BOLI PROFESIONALE
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 15:00
NOTA:TOATE DOCUMENTELE SE DEPUN SI SE RIDICA NUMAI DE TITULARUL DE DREPTURI
GHISEUL NR. 2 (parter)
COMPARTIMENT BILETE DE TRATAMENT
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 15:00
PRELUARE CERERI SI ELIBERARE BILETE DE TRATAMENT,ELIBERARE TALOANE PENSIE SI TALOANE CALATORIE C.F.R RETURATE
GHISEUL NR. 3 (parter)
AJUTOARE DECES PENSIONARI
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 12:00 (preluare si eliberare documente)
12:00 - 15:00 (prelucrare documente)
NOTA: AJUTORUL DE DECES SE ACHITĂ IN CONTUL CURENT PERSONAL AL BENEFICIARULUI .
PLATA PRIN CASIERIE SE EFECTUEAZA NUMAI IN SITUATII DE URGENTA ABSOLUTA, IN ZILELE DE LUNI SI MIERCURI, DUPĂ EFECTUAREA FLUXULUI DE TREZORERIE
GHISEUL NR. 4 (parter)
CASIERIE
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 10:00 - Plati / Incasari
10:00 - 12.00 - Flux Trezorerie
12.00 - 15.00 - Plati / Incasari
GHISEUL NR. 5 (Etaj2 , Cam. 18)
COMPARTIMENT EVIDENTA CONTRIBUABILI
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 15:00
- Eliberare adeverinte stagiu de cotizare;
- Contracte asigurare sociala;
- Ajutoare deces asigurati.
GHISEUL 6 ( parter, cam.6 )
COMPARTIMENT COMUNICARE SI RELATII PUBLICE
LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI
8:30 - 15:00
- DEPUNERE CERERI PENTRU ÎNSCRIERI NOI LA PENSIE
- ELIBERARE CARNET DE MUNCĂ( ORIGINAL)
- ELIBERARE BULETIN DE CALCUL
- ELIBERARE COPIE DECIZIE PENSIE CONFORMĂ CU ORIGINALUL
NOTA: CERERILE PRIVIND ELIBERAREA DE DOCUMENTE SE DEPUN LA GHISEUL NR.1- REGISTRATURA GENERALA SI SE ELIBEREAZA IN TERMEN DE MAX. 30 DE ZILE DE LA DATA DEPUNERII CERERII LA GHISEUL NR.6
VINERI
8:30 - 13:00
DEPUNERI CERERI LEGI SPECIALE
AUDIENTE:
DIRECTOR EXECUTIV
PAVEL SILE
Joi: 09:00 - 11:00
Director Executiv Adjunct
Moroianu Gabriela
Directia Economica si Evidenta Contribuabili
(pentru probleme legate de activitatea Directiei Economice)
Miercuri 09:00 - 11:00
Director Executiv Adjunct
TINIUC EUGENIA
Directia Stabiliri si Plati Prestatii
(pentru probleme legate de activitatea Directiei Stabiliri si Plati Pensii)
Miercuri 09:00 - 11:00
Sef Serviciu
GRIGORE VIORICA
Serviciul Stabiliri Prestatii
(pentru probleme legate de activitatea Serviciului Stabiliri Pensii)
Luni: 09.00 - 11.00
Sef Serviciu
DRAGOMIR ALINA
Serviciul Plati Prestatii
(pentru probleme legate de activitatea Serviciului Plati Pensii)
Luni: 09.00 - 11.00
NOTĂ: ÎNSCRIEREA PENTRU AUDIENŢE SE FACE CU CEL PUŢIN TREI ZILE LUCRĂTOARE ÎNAINTEA DATEI DE AUDIENŢĂ LA GHIŞEUL NR.1 –REGISTRATURĂ SAU LA DATELE DE CONTACT AFIŞATE PE SITE INSTITUŢIE CU INDICAREA PRECISĂ A MOTIVULUI AUDIENŢEI ŞI A PERSOANEI DIN CONDUCEREA CJP ILFOV PENTRU CARE SE SOLICITĂ AUDIENŢA ÎN FUNCŢIE DE PROGRAMUL AFIŞAT