Program cu publicul

  PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL

 

 

GHISEUL NR. 1 (parter)

REGISTRATURA GENERALA

 

LUNI, MIERCURI, JOI: 8:00 - 15:00

      VINERI: 8:00 - 14:00

      MARTI: 8:00 - 18:30

(Se asigura serviciul de relatii cu publicul in conformitate cu HG 1723/2004)

 

- depuneri cerere recalculare, cerere plata cont;

- cerere eliberare copii decizii, cerere eliberare carnet munca in original, petitii, diverse.

 

 NOTA:TOATE DOCUMENTELE SE DEPUN SI SE RIDICA NUMAI DE TITULARUL DE DREPTURI

  

GHISEUL NR. 2 (parter)

AJUTOARE DECES PENSIONARI

 

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI

 

8:00 - 12:00 (preluare si eliberare documente)

12:00 - 15:00 (prelucrare documente)

 

 

NOTA: AJUTORUL DE DECES SE ACHITĂ IN CONTUL CURENT PERSONAL AL BENEFICIARULUI .

PLATA PRIN CASIERIE SE EFECTUEAZA NUMAI IN SITUATII DE URGENTA ABSOLUTA, IN ZILELE DE LUNI SI MIERCURI, DUPĂ EFECTUAREA FLUXULUI DE TREZORERIE

 

GHISEUL NR. 3 (parter)

COMPARTIMENT BILETE DE TRATAMENT

 

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI

8:00 - 14:00

 

 PRELUARE CERERI, INFORMAŢII, ELIBERARE BILETE DE TRATAMENT,ELIBERARE TALOANE PENSIE SI TALOANE CALATORIE C.F.R RETURATE

 

GHISEUL NR. 4 (parter)

CASIERIE

 

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI

8:00 - 10:30 - Flux Trezorerie

11:00 - 15.00 - Plati / Incasari   

 

NOTA: AJUTORUL DE DECES PRIN CASIERIA UNITATII SE ACHITĂ ÎN TREI ZILE LUCRĂTOARE DE LA DATA DEPUNERII CERERII ŞI DUPĂ EFECTUAREA FLUXULUI DE TREZORERIE ( in zilele de luni si miercuri)

 

 GHISEUL 5 (etaj 2, cam. 18 -Activitate mutata temporar la ghiseul 3 Parter)

COMPARTIMENT EVIDENTA CONTRIBUABILI

 

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI

8:00 - 14:00

- Eliberare adeverinte stagiu de cotizare;

 - Contracte asigurare sociala;

 - Ajutoare deces asigurati.

  

GHISEUL 6 ( parter, cam.6  )

COMPARTIMENT COMUNICARE SI RELATII PUBLICE

 

LUNI, MIERCURI, JOI 

8:00 - 14:00

- DEPUNERE DOSARE PENTRU ÎNSCRIERI NOI LA PENSIE

 

MARTI

8:00 - 14:00

- ELIBERARE CARNET DE MUNCĂ( ORIGINAL)

- ELIBERARE BULETIN DE CALCUL

- ELIBERARE COPIE DECIZIE PENSIE CONFORMĂ CU ORIGINALUL

 NOTA: TOATE DOCUMENTELE SE DEPUN ŞI SE ELIBEREAZĂ NUMAI DE CĂTRE TITULARUL DE DREPTURI, LA CERERE

 

GHISEUL 7 ( etaj 2, cam. 22 ) - Activitate mutata temporar la ghiseul 1 Parter

ACCIDENTE DE MUNCA SI BOLI PROFESIONALE

ACTIVITATEA DE DEPUNEREDOSARE SE VA EFECTUA LA GHISEUL NR.1, PARTER 

 

 

LUNI, MARTI, MIERCURI, JOI

8:00 - 14:00

 

 

 

            AUDIENTE: 

 

  Director Executiv 

Joi: 09:00 - 11:00

 

 

 TINIUC EUGENIA - Dir. Ex. Adjunct

- Directia Stabiliri si Plati Prestatii

Miercuri 09:00 - 11:00

 

 LUMINITA VAIDEMIREANU - Dir. Ex. Adjunct 

-Directia Economica si Evidenta Contribuabili

Luni: 09:00 - 11:00

 

NOTĂ: ÎNSCRIEREA PENTRU AUDIENŢE SE FACE CU CEL PUŢIN TREI ZILE LUCRĂTOARE ÎNAINTEA DATEI DE AUDIENŢĂ LA GHIŞEUL NR.1 –REGISTRATURĂ SAU LA DATELE DE CONTACT AFIŞATE PE SITE INSTITUŢIE CU INDICAREA PRECISĂ A MOTIVULUI AUDIENŢEI ŞI A PERSOANEI DIN CONDUCEREA CJP ILFOV PENTRU CARE SE SOLICITĂ AUDIENŢA ÎN FUNCŢIE DE PROGRAMUL AFIŞAT

 

PI